Sommerkampanje BE & B96 - KlartDuKan Trafikkskole AS

Sommerkampanje BE & B96

Klart Du Kan Trafikkskole er godt i gang med trafikkopplæring på klassene BE og B96!

Vi kjører en sommerkampanje hvor du får lastsikringskurset med på kjøpet til verdi av 900kr!

Du må ha bestått førerprøve i klasse B før du kan starte kjøreopplæring i klasse BE/B96. I tillegg til den obligatoriske opplæringen kreves det at du innehar et nivå som er godt nok, og i samsvar med målene.
Hvor mange kjøretimer du trenger, er avhengig av ditt nivå.

Obligatorisk opplæring i klasse BE er:

• Lastsikringskurs (2 timer)
• 2 trinnvurderinger
• Sikkerhetskurs på vei (3 timer)

Ved gjennomført obligatorisk opplæring, får du førerkort klasse B96. Klasse B96 gir deg rett til å kjøre bil med tilhengerredskap med tillatt totalvekt 4.250 kg.

Gjennomfører du praktisk prøve i tillegg, får du førerkort klasse BE. Klasse BE gir deg rett til å kjøre bil med tilhengerredskap med tillatt totalvekt 7.000 kg.

Ta kontakt

Messenger